Nuffnang 1

Nuffnang 2

Thursday, December 11, 2008

Who Am I?


Personaly, aku just seorg yg mampu bersuara sekadang menghibur, bukan ku pinta untuk dihargai, atau untuk sanjungan, cukuplah sekadar mendengar aku membebel, sekadar bercerita dari hati ke hati, kerana aku tahu im not he best, but not the hero.....


Biadota Aku:-

Name - Dj PaPaLiLO Aka Dj Ricky Aka Dj Stich

Radio Terdahulu - Radio KampungFM, Radio MelakaFM, Kini Radio CeriaFM.

Muzik Kegemaran - Techno / Reggae

Umur - 28thn

Tarikh Lahir - 24 Sept 1980

Negeri Kelahiran - UK - United Kingdom

Tempat Menetap - Melaka Bandaraya Bersejarah Warisan Dunia

Sinopsis about me:-
Bagi aku senang sekali kehidupan aku, kalau org x ganggu hidup aku, aku tak akan kacau hidup diorg, itu saja, hidup harus hormat menghormati antara satu sama lain, respek org, bukan suspek org ok, sentiasa berdoa dan bersyukur pada tuhan, dengan apa jua yg kita perolehi hari ini dan masa akan dtg, hidup hanya sementara saja, oleh itu bahagiakan hidup anda dengan apa yg anda lakukan.....chaiyokkk!!!!

1 comment:

ALTANAMIEBLOG said...

KALAU MAU DOWNLOAD BOLEH NGGAK?
DAN HOW????
I INTERESTED IN "OH TAK MUNGKIN" BY D'LLOYD.
PLEASE DONK TELL ME, THANKS

REGARDS,

SUMARTONO